HAUGESUND - RBK

jag mår dåligt, vet inte vad det är. antingen matförgiftad, mensvärk, eller någon annan sjuka. när jag står upp och gör något känns det som att jag ska spy. men jag har inte spytt än. däremot så har micke gjort det, igår kväll. men för honom var det nog "bara" maten. han har åkt iväg och ska spela match mot haugesund. får hoppas att han har energi och orkar spela. jag hatar att må illa. vet inte om jag ska sjukanmäla mig till imorgon eller hur jag ska göra. för mår jag såhär så kan jag omöjligt jobba. jag känner att jag behöver vila, många dagar. min rygg gör så ont. den har gjort ont hela dagen idag, utan att jag gjort något. nu blev det ett lite negativt inlägg, men så kan det vara. att vara sjuk och ha ont är inte så positivt. nu längtar jag bara tills jag får se på matchen, hoppas att det går att köpa på internet. för vi har inte kanalen. annars så händer det inte så mycket mer den här dagen. jag och ellen duschade tillsammans idag, mysigt. nu ser hon fram emot att se micke på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0