4 MAJ

jag har inte sovit någonting idag på dagen! tror ni jag är trött nu? bara väntar på att paradise ska vara slut så jag får sova och mysa med mina älsklingar i sängen. och få ha morgonmys imorgon! det är så sjukt mysigt när man bara får det någon dag i veckan. det var möte efter jobbet idag, efter mötet hämtade jag upp micke sen åkte vi på stan. jag köpte 2 par byxor, svarta och beiga. likadana, för endast 99 kr. ni får se imorgon. riktigt sköna. micke köpte nya converse och en baseballjacka. jag vill ha båda två jag med. vi hörs imorgon, efter många timmars sömn! natti

Kommentarer
Postat av: Tilda

får man veta hur många besökare om dagen du har?

2010-05-04 @ 23:34:11
URL: http://tildaforsgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0