2 MAJ

det är 2 maj och det är snö ute, det är ingen snö vid oss men när jag skjutsade micke så låg det snö på gräsmattorna och på bilarna som vi mötte. inte jätte mycket men ändå, snö i maj. det är inte okej! ge oss lite vårväder nu. jag tänkte gå och sola så man får lite värme och färg. målade naglarna i det nya nagellacket igår, det är inte lika fint på bleka händer. så nu vill jag bli brun! man känner sig så mycket fräshare som brun. jag och geisha är ensamma idag, micke har åkt iväg för att spela mot tromsö. han kommer hem imorgon. får se vad vi gör idag. se matchen ska vi iaf göra. vi hörs lite senare.

Kommentarer
Postat av: Isa

Uff, ikke mye morsomt med snø altså. Skulle gjerne hatt litt vår nå!

2010-05-02 @ 12:15:47
URL: http://www.isacathrine.wordpress.com
Postat av: Runa

Snø no er helt feil! Satser på seier i kveld :)

2010-05-02 @ 15:52:35
URL: http://runasvendsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0