0-0

det blev en jätte mysig kväll hos katarina. jag tycker bara det är lite synd att jag måste avsluta en så bra kväll med ångest för att gå upp så tidigt imorgon och gå till ett såpass tråkigt jobb. jag vill inte klaga. men jag önskar verkligen att jag kunde ha ett lite mer "tjejigt" jobb. där man får lite kontakt med de personer man jobbar med, ha en vettig konversation. det skulle jag gilla jätte mycket. jag skulle vilja jobba med tjejer. men nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. hoppas ni får en skön sovmorgon iaf. matchen var riktigt tråkig btw, 0-0 igen. hoppas på mer mål på matchen på onsdag!

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag sa upp mig ifrån pipe :/ i den här åldern vill jag inte ha ett jobb som jag måste tänka mig för VARJE dag att "nu måste jag lägga mig" och sen kan man inte somna för att man vet att man måste somna för att orka morgondagen. hör runt på ikea om det finns något annat :)

2010-05-04 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0