YOGA

hej! kom nyss hem från mitt andra träningspass på elixia. började med att gå på löpbandet men sen fick jag en förfrågan om att vara med på yoga. vilket jag också var. fyfan så stel jag är. det var faktiskt ganska jobbigt, jag trodde det skulle vara rätt soft träning. men det var skönt! bra för min stela kropp. sen blev det löpbandet för att bränna lite kalorier och lite styrka på magen. sen gick jag ner till fiket efteråt och tog en kylling salat. nu sitter jag hemma och väntar på att micke ska träna klart, sen ska vi handla och laga mat.

fortsätt rösta på veckans outfit, avslutas ikväll.

Kommentarer
Postat av: Inna

Har du någon inkomst lr är det micke som står för maten?

2010-03-17 @ 13:07:48
Postat av: josefin

Inna: jag har ingen inkomst så det är micke som står för de :)

2010-03-17 @ 13:08:44
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0