TISDAG

micke har vart ledig idag, så vi har rensat garderoben. hans sida iaf. min är rätt så ny rensad sen jag flyttade hit. nu är det bättre ordning så mer saker får plats! vi har tvättat två maskiner också, som inte blev rena. jag hatar tvättmaskinen nere i källaren. det blir nästan smutsigare än de va innan, så tråkigt. dessutom finns det ingen möjlighet att torka så nu har vi blöt tvätt över hela lägenheten. så det är inte allt för fint hemma just nu. idag blir det en ny maträtt, som jag hoppas blir hur god som helst. kycklingspätt, jordnötssås och ris. ganska avancerat faktiskt. vi har planerat att baka muffins sen också, vanilj med bär i. det blir en mysig kväll i en stökig lägenhet. 
jeans cheap monday, skor h&m

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul jeans! :)

2010-03-09 @ 17:49:58
URL: http://www.annamargrete.wordpress.com
Postat av: Isa

Nå fikk jeg lyst på muffins altså!

Kjedelig med vaskemaskiner som ikke funker som de skal! Er sånn her og, men her vasker ikke maskinene i det hele tatt noen ganger. Fryktelig irriterende.

2010-03-09 @ 22:46:59
URL: http://www.isacathrine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0