NY LJUSSTAKE


åh, jag älskar den! så sjukt fin. värd varenda öre! satte dit rosetter av spetstyg för en lite mysigare känsla. måste få bort sladdarna där nere till vänster på något vis. vet inte hur vi ska få de att se bra ut.. några tips? funderar på att lägga dom i en låda eller något, så dom inte syns. men då måste jag först hitta någon fin.. vi har städat mesta dels av dagen. så nu är i alla fall vardagsrummet fräscht. längre än så har vi inte kommit. väntar på att kuddfodralen ska torka och att dammsugaren ska ladda så vi kan dammsuga klart och torka golvet. men det kanske blir i morgon istället. jag tänkte ta mig en sväng till solsidan efter jag har tränat också. det finns ju faktiskt björn axén produkter på vita! skönt, så då ska jag ta mig en sväng förbi friis&company butiken och höra om väskan. för det finns ingen där just nu som faller mig i smaken. hittade ju ett par riktigt snygga skor där också, tyvärr så är dom svarta. vill ha någon annan färg till våren. det finns dåligt med skor i trondheim måste jag säga. ska in till clas ohlson också och köpa dubbelhäftande så jag kan sätta upp en hängare i badrummet. hängde upp en hylla/hängare i köket idag. ni får se bild på det när det är klart med prydnader osv.

Kommentarer
Postat av: Anna

Den var kjempefin:D



www.annamargrete.wordpress.com

2010-03-29 @ 22:17:53
URL: http://www.annamargrete.wordpress.com
Postat av: jennifer

försök hitta en kista och lägg allting i! en kista i samma stil som i resten av huset=)

2010-03-30 @ 09:24:21
Postat av: Vic

Sv: Ja, det är så himla fint :)

2010-03-30 @ 14:31:57
URL: http://victoriatornegren.blogg.se/
Postat av: Isa

Så utrolig lekker lysestake! Hvor er den kjøpt?

Esker hørtes ut som en god idé. Ikea har kanskje noen? Eller så får du være kreativ og lage noen fine, eller pynte dem så de blir fine.

Trondheim er ikke spesielt bra på sko nei, det har du helt rett i. Det er liksom det samme over alt..

2010-03-30 @ 15:41:34
URL: http://isacathrine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0