MÅNDAG

godmorgon! gick upp för en timme sen, har precis ätit lite gröt. ska iväg och träna om en stund. måste bara ta mig orken att byta om osv. jag sov inge bra i natt kan jag säga. tror ni jag hade mardrömmar? jo såklart.. om micke dessutom. inte bra. somnade sent, halv ett ungefär. vanligtvis brukar jag somna vid 11. tur att jag slipper sova ensam igen på ett tag! micke är klar med träning vid halv 2 idag, så då ska vi åka och köpa en jätte fin ljusstake som vi hittade häromdagen! jääätte fin är den. kommer bli så fint i vardagsrummet. ni får se senare hur det blev. sen så behöver vi göra en storstädning, vi får besök på fredag. av mickes familj. ska bli skönt och kul med besök. va länge sen nu. så vi får nog börja städningen redan idag, ta lite i taget. för jag tänker inte städa allt själv, det är så tråkigt. micke har 2 träningar tisdag och onsdag så de blir inte jätte mycket tid över av dagen då.


Kommentarer
Postat av: Isa

Takk for oversettelseshjelp:)

Ett poeng er bedre enn ingen poeng, helt klart. Selv jeg så at det ikke kunne være spesielt lett å spille fotball med det gresset (eller mangel på gress) de hadde på Ulevåll. Dårlig altså.



Så kjedelig med mareritt da. Særlig om Micke, det må være vondt. klemme



Jeg har funnet ut at man burde ha besøk mye oftere, for da slipper det å bli så rotete mellom hver gang, hehe. Koselig med besøk da:)

Prøver å overtale min familie til å komme på besøk, men de var vist ikke så interessert:O Ikke når jeg frister med rosenborgkamp engang, tihi.

2010-03-29 @ 12:04:42
URL: http://isacathrine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0