FRIDAY

sitter och kollar på lets dance just nu. har slipat och målat pigtittaren, ska måla en andra gång snart! och så har jag tränat en sväng på gymmet med fanny och hennes pojkvän. jag hoppas mina ljumskar håller på träningen i morgon. skönt att träna inomhus på söndag, i shorts och t-shirt! härligt. i morgon blir det en fullspäckad dag, träning 12.30-14, snabba hem och se micke spela på tv. emelie och isabell kommer hit, sen ska vi ut och sätta oss någonstans. men blir lugnt för mig eftersom vi har träning på söndag. det känns som att micke är hemma när som helst, skönt! min klantskalle till pojkvän har glömt sladden till datorn i oman.. så vi får nog prata när vi ses på söndag. jag gillar inte att inte kunna prata precis när man vill.


Kommentarer
Postat av: Lise

Det begynner å bli en stund siden jeg kjøpte, men kanskje sånn 140 for 0,5 liter. Jeg har malt ganske mye av veggen med den og har ennå litt igjen. Er det en stor ramme du skal male inni?

2010-01-22 @ 23:56:14
URL: http://www.flittiglise.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0