PLÖTSLIGT ÄR MAN VUXEN..

är det bara jag som inte kan lägga in bilder? riktigt irriterande, har inte funkat sen igår kväll.

nu har allt folk åkt hem, ganska skönt för öron och huvud. jag är riktigt trött, önskar att klockan va lite mer så man fick gå och sova. men jag ska hem till min kompis sanna en sväng om ett tag. hon fyller också år idag. men sen blir det lugnt här hemma, kanske en film eller så.

min bror och hans flickvän sanna berättade idag att dom ska gifta sig i sommar! helt sjukt vad fort tiden går. känns som att jag nyss va 14. dom ska ha barn i april och gifta sig i sommar. grattis! så himla kul. jag längtar tills den tiden kommer i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0