LÖRDAG

jag och geisha hade den mysigaste morgonen på väldigt länge! det är de bästa när man kommer hem hit igen, hon har tid för mig här. i hökåsen har hon bara tid för alva, haha. jag har egentligen träning om 10 minuter, men jag har ont i halsen så det blir ingen träning för mig. ska åka och köpa lite saker på clas ohlson, bland annat muffinslåt, sprits och planksteks plankor. jag ska baka cupcakes idag! till i morgon. fast det är roligare om jag hinner få dom klara tills micke kommer hem ikväll. dom kommer bli så fina! hoppas jag.. det blir vanilj cupcakes med choklad frosting och små hjärtan i lila och rosa på. jag hoppas jag lyckas, lägger ut bilder senare!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Du får ha en fin lørdag og en fin helg , Josefin : )

2010-02-13 @ 12:58:18
URL: http://www.hannere.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0