SOVMORGON

herregud så skönt det var att få sova ut, iofs så gick jag upp klockan 8. men det kändes verkligen som att jag va utvilad när jag vaknade. eftersom att jag inte sov något på dagen igår så hade jag svårt att hålla ögonen öppna där vid 9-10. men jag lyckades hålla mig vaken till efter halv 11. jag drömde en hemsk dröm som jag vaknade av inatt. det va en späckhuggare som åt upp geisha! usch. jag gjorde inget först när jag såg att den tog henne i munnen, sen när jag dök ner i vattnet så hade han svalt henne. hemskt! men hon ligger här och sover brevid mig hel och levande, hehe. tur det. snart tänkte jag ta kort på mina nya köp, eller i alla fall senilsnöret till mina rayban. klänningen får ni se senare när jag duschat och fixat mig lite. det är soool idag igen. härligt! får se vad vi gör idag. men ni får ha en bra lördag så länge så hörs vi om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0