ROSENBORG - LILLESTRÖM

har precis kollat på unga mödrar, ska åka till lerkendal om en stund. fick byta om, eftersom det förmodligen är liiite för kallt att ha kjol på sig. imorgon är det jobb igen. men på tisdag är jag ledig. ska förhoppningsvis till veterinären med geisha, måste ringa och boka tid imorgon eftersom att de inte har haft öppet i helgen. hoppas vi kan få en tid. i första hand blir det åre, annars får vi se om det finns tid i järpen eller östersund. vi ska passa på att handla en del mat när vi är i sverige. på onsdag har jag kurs hela dagen så då blir det inge jobb, då får jag iaf sova till 8. för kursen börjar 9 och slutar 4. jag håller tummarna för en roadtrip på tisdag! det är mysigt.

Kommentarer
Postat av: Runa

hehe, så dere på VIPen i pledd ;-)

2010-04-26 @ 18:40:30
URL: http://www.runasvendsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0