ONSDAG

jag tog nyss en rekord kort powernap, 5 minuter blev det. men skönt ändå, för det kändes som att jag sov mycket längre. det blir lätt att somna ikväll. det var faktiskt inte jätte hemskt att gå upp imorse. det börjar nästan kännas som en vana nu. så det är skönt! efter jobbet åkte jag hem direkt och åt frukost med micke, han va ledig idag. sen åkte vi och handlade lite. tänkte fika men köpte med wienerbröd hem istället och fikade hemma. sen såg vi ett avsnitt 90210, bra serie det där. den rekomenderar jag! nu väntar jag på maaat, är hungrig. vi köpte en ny potatisgratäng på coop som man fick smaka på, riktigt god. så det blir kött och potatisgratäng med vitlöksbröd till. det kommer bli gott! jag längtar. men först ska vi ut med geisha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0