NEULASH

jag är sugen på att prova neuLash, det gör ögonfransarna längre och tjockare. jag tror jag ska köpa när jag får lön. eftersom att jag är jätte dålig på att sätta på lösögonfransar och gärna vill ha längre så är ju det här ett bra sätt! det kostar 1595 kr för 6 ml. inte det billigaste, men det ska tydligen fungera väldigt bra. någon av er som har provat det här? jag vill ha min lön nu på en gång! man penslar på som en eyeliner på kvällen bara, i 30 dagar i rad. sen kan man fortsätta med det några gånger i veckan för att fortsätta ge näring. man kan även ha det på ögonbrynen. det är ju så fint med långa ögonfransar. och buskiga/stora ögonbryn!


Kommentarer
Postat av: Sanna

hallådär. jag gjorde ögonfransförlängning när jag va i thailand, vet att de går att gör hemma oxå för ca 1500 är asnöjd med mina :)

2010-04-23 @ 22:39:49
URL: http://nnasusa.blogg.se/
Postat av: Katia

Hoppas du får en fantastisk fortsättning på kvällen.

Kram:)))

2010-04-23 @ 22:56:04
URL: http://newstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0