HELG!

gud så skönt det är med helg! jag är ledig i två dagar nu. det ska bli extremt skönt att få lite sovmorgon. slippa vara som en zombie på dagarna. idag har jag inte sovit något på dagen. åkte direkt till gymmet för ett corebar pass efter jobbet. sen direkt för att hämta upp micke och ner på stan. vi tog en fika/lunch i solen på tulla med örlund. riktigt skönt väder idag! hoppas det blir lika bra imorgon.

köpte mig en ny klänning på stan idag! jätte fin, från h&m trend. ska visa er imorgon. ska ha den på mig för jag ska på inflyttningsfest hos emelie och siri. ska bli kul! köpte en kedja till mina solglasögon också. det får ni se imorgon för jag har inget batteri på kameran, den laddas. sitter och äter lite godis och kollar på vem vill bli miljonär med micke och lindberg. ska se talang eller så ska det låta. ha en trevlig fredagskväll så hörs vi mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0