GOD NATT

har haft en mysig kväll hos katarina, det blev bara hon jag och geisha. wokaway va inte öppet idag! vilken besvikelse. så det fick bli kyckling och cashewnötter istället på någon thai restaurang. matchen slutade 1-1. måste sova nu.. ska ju upp 05.10 igen. jag har fortfarande inte vant mig vid det. för det suger lika mycket varje gång man ska gå och lägga sig. men det är ju skönt när man väl får en ledig dag. jag önskar att jag va bra på något och fick jobba med de jag ville.. men så är inte fallet just nu tyvärr. jag har ju ett jobb i alla fall, om man ska vara lite positiv. vill bara ha min första lön, då känns de kanske lite bättre. micke är hemma vid 4 tiden i natt/imorgon bitti. lagom tills jag ska upp, haha. nej sova var det. hörs i morgon. sov gott

Kommentarer
Postat av: Marte Eggen Løvseth

God natt :)

2010-04-20 @ 15:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0