GLAD PÅSK


här ligger jag och bloggar, i sängen. vill alltid vara ensam när jag bloggar. haha. fler som är så? att ingen får kolla på fast dom kan läsa de sen.. nu väntar vi på mickes familj. dom kommer när som helst. ska bli kul! geisha ska äntligen få leka med en vovve. diza kommer ju också.

grattis till min storebror jesper som fyller 22 år idag! dom har kalas hemma i västerås nu. jag hatar att jag missar såna saker. när alla är samlade, utom jag. saknar min familj. min farmor saknar jag hur mycket som helst. ska krama henne i juni, det längtar jag till. ska försöka hinna skypa med dom idag. min andra storebror blir snart pappa. lill bebisen kan komma vilken dag som helst! spännande. och jag är inte där när den kommer ut heller, så tråkigt. men i juni får jag i alla fall se den lilla och pussa på den. mysigt! blir fullt upp i juni den veckan vi är i västerås. igår grät jag en skvätt, min syster skrev att det kommer bli tomt utan mig på kalaset. ja, jag längtar efter min familj lite. men förhoppningsvis kommer johanna, simon, ellen och max hit i maj. kanske papitjolo också? geisha saknar henne och alva.

ni får ha en bra påsk och äta massor av godis :)

Kommentarer
Postat av: Britt-Helén

God påske! :)

2010-04-02 @ 16:17:10
URL: http://britthel1.blogg.no
Postat av: Isa

Trenger ikke være alene når jeg blogger. Når jeg skriver på forumer derimot, liker jeg å være alene. Det som skrives på et forum er liksom mest for de som er på forumet. Dessuten føler jeg at de som ikke er på forumer ikke helt skjønner greia.. :P



Kjenner igjen det der med familieselskaper og savn ja. Nå er det stort sett bare en bursdag jeg går glipp av (lillebror), men det er utrolig kjipt å høre at familie og venner har vært samlet uten meg. Elsker sånne familiesammenkomster.

Og særlig når det begynner å bli snakk om barnefødsler. Ikke så mye av det her i familien enda da..



Mamma og pappa snakker om å flytte til Qatar (midtøsten) i 10(!!) år. Jeg har store planer om å både være gift og ha flere barn i løpet av ti år, hehe. Kjipt å tenke på at de går glipp av det. De kommer jo sikkert hjem til bryllup, og til nyfødt baby og. Men de er jo ikke der akkurat når babyen blir født. Kjipe greier.



Nei, huff, får prøve å tenke på noe positivt i stede:P

Har dere fått kost dere med besøket i dag?

2010-04-02 @ 23:39:32
URL: http://isacathrine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0