ÅRE

idag har jag vart riktigt trött. vi sov inte mycket alls i natt. geisha bäddade hur mycket som helst, hoppade ner på golvet och under sängen. vilket är väldigt konstigt för att vara henne. micke sov dåligt pga matchen och jag på grund av dom två. men vi tog en riktigt skön powernap på eftermiddagen. sen så åkte vi till bare blåbär och åt en varsin garlic calzone. det är väldigt sällan vi äter skräp mat måste jag säga. vi har ätit mc donalds tillsammans 2 gånger, om jag minns rätt. 2 gånger på över ett år. det är ganska bra. imorgon är jag som sagt ledig, vi ska vara hos åreveterinären klockan 14.40. så det blir en roadtrip, skoj! vi tänkte gå lite på stan också, äta mat och handla mat på ica. just det, måste skriva en inköpslista! imorgon blir geishas pass färdigt, förhoppningsvis. så nu kan hon snart resa vart hon vill, nästan.

jag vet inte riktigt hur jag tänkt mig designen, först och främst tänkte jag skaffa mig en ny header. det är prio ett.

Kommentarer
Postat av: Linn

god tur til Åre:)

hils Micke og si at han ikke skal tenke så mye på denne kampen, men heller se frem til neste! han er kjempeflink!!! :)

2010-04-26 @ 22:53:40
Postat av: Andrea

gleder meg veldig til å se hvordan designet ditt blir utover :)

2010-04-26 @ 23:01:22
URL: http://www.supporters.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0