THE UGLY TRUTH



kallt ute, vill bara lägga mig i sängen och sova igen. skulle vara väldigt skönt. men gör jag de så kommer jag inte vakna i tid igen. ska därför måla hyllan en gång till. duscha och göra mig i ordning! då slipper jag förhoppningsvis somna. när jag hämtat micke ska vi handla lite. jag vill ha en slip nu! ska nog sy lite idag, det är ju så tråkigt väder. jag är sugen på att sy mina gråa jeans med svarta skinn lappar på, det är mitt första projekt. i kväll ska vi på bio, the ugly truth har äntligen kommit ut. jag har väntat på de. så jag hoppas den är bra.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Takk får det :)

2009-09-12 @ 12:25:01
URL: http://www.annafaa.blogg.no
Postat av: Jank

Åååh, jag vill också se^^ Har du sett PS I love you, han spelar ju i den filmen, och är riktigt grym! Sååå, du får allt berätta sen om den var bra ;)

Puss

2009-09-12 @ 18:10:18
URL: http://jannikesvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0