NU ÄR JAG OCH GEISHA HEMMA!

ska åka och hämta mikael på flygplatsen om lite mer än en timme. får se om jag hittar dit, sån tur är har jag gps! jag köpte ju såklart inteternet igår, till mitt comviq mobila. men tror ni de funkar? näää. det funkade en gång att gå in på msn i kanske 3 minuter. sen slutade det funka, så jag la mig och sov. vi sov faktiskt nästan hela natten. vaknade då och då men somnade om direkt. så nu är jag inte dödstrött iaf, vilket är väldigt skönt. tror ni att det hade kommit något till mig på posten? NEEEJ!!! jag trodde först att det hade kommit, för de låg ett stort paket i brevlådan. men ja då är det ju såklart från fokus bank. det låg även ett brev till mig, också från fokus bank. sur blir jag! en vecka skulle det ta, in my ass. tror vi är uppe på tredje veckan? om inte fjärde. nu ska jag skicka mail... för andra gången.

Kommentarer
Postat av: frida

Veit itj ka æ syns dæm ska kost æ :P Spørs no litt kor fin dæm bli da :P Må nesten velg du ;)

2009-09-10 @ 18:28:30
URL: http://fmh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0