LÖRDAG

jag skulle vilja spendera denna lördag i sängen. jag är dödstrött. skulle vilja sova en stund just nu. men måste hämta micke om ett tag. men skulle gärna åka hem och lägga mig här igen sen. frågan är vad vi ska göra med den här dagen.. sova? ja tack. fast jag skulle mer än gärna göra något roligt. problemet är att vi är ganska idé lösa, antingen sitter vi hemma eller går på stan. i princip. tips? eller ja, vi kanske ska sy lite. jag skulle vilja köpa textil lim. finns det på jula, clas ohlson eller euro pris? då köper jag idag. det gick sådär att sy fast skinn tyget, det gled bara iväg. så limma ska jag. jag har många jeans jag kan göra något kul av. det kanske blir en kreativ lördag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0