FREDAGSMYS

dagen började med att gå på stan, va ute efter något att ha på mig till guld firandet. när det nu blir. hittade i alla fall ett par jeans, mina underbara. från cheap monday. visar senare. tänkte även köpa en finare t-shirt, men det kändes ovärt. ville istället ha ett par snygga skor. vilket jag såklart inte hittade. eller hittade ett par på zara, men fanns inte i min storlek såklart. vill ha höga med hög platå så jag blir så lång som möjligt. skönast att gå med platå också. så nu blev jag utan skor. inte hela världen egentligen. kanske skulle satsa på att köpa ett par guldiga klackar? ikväll blir det godis, cola och idol. jag älskar idol. dagens höjdpunkt nästan.

om ni läst expressen fredag idag, såg ni mig? om inte så kan ni köpa den så får ni se mig. spännande va?! jag själv skulle gärna vilja se. väntar på en bild från min syster. johanna, skynda och ge mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0