TORSDAG

jag tränade i morse igen, hur duktig är jag inte? men ja, jag är iofs inte så aktiv som jag skulle kunna vara. går/joggar mest. ingen styrka alls på gymmet, för jag vet i princip inte hur maskinerna fungerar. provade en idag, fattade inte alls så jag gick snabbt därifrån och upp på löpbandet igen. jag ska göra lite styrka hemma nu istället. det funkar ju lika bra! vill ändå inte ha massa muskler. bara jobba igenom kroppen lite. mage och armar speciellt.

har endel saker planerat idag, väldigt skönt! jag mår bättre när jag har mycket saker planerat så jag vet att jag ska göra något. blir mycket piggare då. ska hämta micke från träning efter halv 2. då åker vi ner på stan, tar en fika/lunch. kolla runt lite i affärer hoppas jag på också. (jag är sugen på skorna med as hög platå från dinsko) så dinsko och zara ska jag nog gå till. det är lite fest på söndag, behöver någon fin överdel. om jag inte ska ha min nya klänning, som jag inte visat er än. men det kan bli lite för mycket, vi får se. sen 17-18 ska micke skriva autografer på lerkendal. så jag tar med geisha och tar en promenad där borta. kul att se nya områden. efter det blir det direkt hem och laga taco paj sen kommer Lindberg på besök. men nu blir det styrka! jag ska bli fit till BALI. inte långt kvar btw, längtar!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Godt å se at du er i gang med treningen Josefin! Keep up the good work;) Blir det en liten fest på søndag altså? Sees til helgen!

2009-10-22 @ 12:00:52
URL: http://katarinaflatland.blogspot.com/
Postat av: Katarina

skal høre med Vadim jeg! Men da sees vi til helgen:)!

2009-10-22 @ 12:38:41
URL: http://katarinaflatland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0