MÅNDAG

evelina kommer snart och hämtar mig, vi ska på lägenhetsvisning. spännande! inte till mig, henne. även om jag gärna också skulle gå på lägenhetsvisning till mig själv. kul med en ny lägenhet, som man kan göra som man vill med. men det kommer, nångång. senare ska vi till doktorn. inte jag, evelina. haha, jag bara hänger med. sen vid fem tiden ska jag ta en fika med ellen, helena, jannike, anna och rebecca. kul kul kul. jätte länge sen vi träffades allihopa. även om det nu saknas några (PAULINA). åh jag saknar paulina, mycket mycket! speciellt nu, när det händer såna här saker. som hörde till vardagen förut. träffa alla i laget gjorde man varje dag. saknar det, som fan. men nu får vi i alla fall träffas några stycken igen. det är bra grejer de! nu ska jag borsta tänderna, evelina är här när som helst.

btw, jag funderar på att köpa min första (nu tappade jag ordet... fick till och med googla, haha) foundation! min hy är katastrof just nu. jag förstår inte varför.. jag har aldrig haft problem med den. så ska det komma nu, när jag är 20.. känns ganska onödigt, haha.


Kommentarer
Postat av: paulina

jag hade gärna hängt på! kommer hem ikväll dock :)

2009-10-12 @ 13:04:04
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Är det hyres eller bostadsrätt? :)

2009-10-12 @ 14:53:26
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: anna mellesmo

Gud vad trevligt det ska bli :-) men jag vill veta vart vi ska ses? haha

2009-10-12 @ 14:55:50
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: ellen

du är inte ensam om huden... :P jag har aldrig haft problem men nu! konstigt! ses snart :)

2009-10-12 @ 15:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0