LÖRDAG

vad skönt det känns att det är lördag! det känns som helg idag, de brukar det inte göra för mig. skön känsla! det blev ingen solning igår så det får bli idag istället. måste även fundera ut vad jag ska ha för bh i min nya klänning, eftersom att det är spets ner på ryggen så syns min bh. och det vill jag inte. så jag tänkte köpa med genomskinligt där bak, men det fanns ju såklart inte. får se om man har hudfärgad, då kanske den inte syns så mycket. idag måste jag sy upp klänningen också, jag är för kort. såg att det va loppis idag! satt en skylt uppe, så vi kanske åker på de en snabbis efter jag hämtat micke. kanske kan fynda något kul. nu ska jag prova klänningen och försöka komma på en bra lösning. jag tror att jag åker till lindex och kollar om dom har något av halsbanden nedan.

Kommentarer
Postat av: Emelie gustavsson

hejsan, hur mår du?

svara gärna i min blogg på en komentar tack!

2009-10-04 @ 00:07:52
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/
Postat av: emma

du har så himla fina tatueringar josefin! vilken gjorde ondast? :/

2009-10-04 @ 17:05:11
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0