LÖRDAG

nyss tränat, körde en del styrka. så nu är jag trött i kroppen. väldigt skönt faktiskt. ska snart duscha, sen ska vi till solsidan och fika lite. ska köpa nytt nagellack också tänkte jag. grått. jag ångrar mig lite angående skorna tror jag, fast hela bloggvärlden har dom snart. lite tråkigt. men ja dom är ju speciella.. men nej, jag ska hitta ett par andra istället. jag skulle gärna ha dom från topshop. men 1400 kr för ett par skor.. kanske om jag sket pengar.

det är fortfarande sol. helt sjukt. det har inte regnat på några dagar i trondheim. skräll? i think so! jag tror jag besöker solariet ikväll. jag är blekast och har fortfarande dålig hy, så lite solning kanske gör susen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0