GODMORGON

jag har iofs varit vaken sen 8, skulle vara hos tandläkaren halv 9 så det var bara att dra på sig mjukisar, SKRAPA RUTORNA och åka. det va första gången för i år jag behövde skrapa rutorna, inget jag ser fram emot med vintern. skrapa rutor varje gång man ska åka. jag hade i alla fall inga hål, början till ett. men annars hade jag fina tänder. skönt de! så nu måste jag tandtråda lite så jag inte får hål.

jag har endel saker att göra idag.. åker ju hem i morgon bitti. 07.14 går tåget till stockholm där jag möter upp micke. sen tar vi tåget tillsammans hem. det är mysigt att åka tåg, när man åker med någon. om ett tag ska jag ta med geisha och åka till farmor. har inte träffat henne än, hon har vart sjuk så nu får hon vara frisk! ska nog försöka hinna med hälla innan de. jag ska även träffa paulina, evelina och johanna. vi alla kollar på fotbollen ikväll hos johanna, men måste dit innan klockan 7! ellen sover då. måste hinna kramas lite med henne innan jag åker. nu vet ni min dag, inget mer bloggande skulle jag tro. efter fotbollen kommer det kanske lite bilder. tar med kameran under dagen, ska försöka vara aktiv med den också! puss så länge 

som jag har saknat dig! världens bästa palleskalle. önskar att vi i alla fall bodde i samma land, eller gärna samma stad. älskar diiiig!

Kommentarer
Postat av: palle

jaaaaaa, jag dig!!! du är bäst. fick en idé, vi försöker mötas i barca. ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR DIG!

2009-10-14 @ 11:18:44
Postat av: Jannike

Åh ni är så sööööta^^ Hihi :)

Buhuu, nu åker du tillbaka till våra "korkade" grannar, tur att vi hann ses allihopa en gång i alla fall :)

När kommer du åter till Vässan då?^^

2009-10-14 @ 19:23:19
URL: http://jannikesvedin.se
Postat av: Johanna

va fiiin du är:)

2009-10-20 @ 21:54:18
URL: http://johannatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0