KOMMER INTE PÅ NÅGON RUBRIK..

det va en väldigt mysig fika på gränden i ca två timmar med anna rebecca ellen jannike och frasse. frasse kom till och helena blev sjuk tyvärr. efter fikat åkte jag hem till min syster och softade lite. när jag kom hem peelade jag mig med rengöringskräm blandat med socker. jag gillar inte finnar... det känns lite bättre nu i alla fall. men långt i från bra. får se om det blir bättre över natten. så peelar jag mig i morgon bitti också och hoppas på det bästa. 

i morgon ska jag till barnmorskan och ta ut min p-stav. jag är lite nervös, för det är så att man skär i armen. jag va med när paulina tog ur sin. jag höll på att svimma! obehagligt. ja, själva barnmorske grejen är väl rätt obehaglig överlag. nää, inget jag ser fram emot. men däremot ser jag fram emot spicy innan de. måste äta mycket så jag inte svimmar, haha. sen på eftermiddagen ska jag träffa paulina, hon kom till västerås idag. yey! jätte länge sen vi träffades.

Kommentarer
Postat av: anna

ju värsta mys vare :-)

haha kolla koncentrationen på mig och jannike när hon ska lägga över sin ananas på min tallrik, fint!



Ha det så bra så får vi köra en till reunion nästa gång du är i stan!

2009-10-13 @ 16:22:07
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Jannike

Haha :D "Vill du ha en annans Anna? Jag lovar att inte tappa den!" Koncentration är höög :)

Det var så himla mysigt att sees, och jag läste att det inte var så kul med att ta ut p-staven :( jobbigt, jobbigt! mår du bättre nu? :)

2009-10-13 @ 19:01:02
URL: http://jannikesvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0