DET ÄR SYND OM MIG IDAG

jag har ett hål i armen som värker, nu när bedövningen släppt. jag har ont i magen, inget ovanligt men absolut inte kul. jag är känsligast i världen. jag saknar min man som kan hålla om mig när det är såna här dagar. jag fick ingen mobil, dom tog bort min beställning och sa inget till mig så det är för sent för att beställa om. jag har väldigt ful hy fortfarande. ja.. jag tycker i alla fall synd om mig. jag ska nog försöka få med paulina till solariet, det vore inte vara så svårt. försöka få bort mina finnar. eller nått..

Kommentarer
Postat av: En som vet

Tjejen! Vill du se mycket bra resultat på din hy och är beredd att betala ett par hundralappar extra för en rengöring och dagkräm så tycker jag verkligen att du ska prova M.D formulations serie. Innehåller AHAsyror som jobbar nere i huden (och självklart ovanpå också). Jättefina resultat efter någon månad eller två..

2009-10-13 @ 19:43:09
Postat av: F

Hej!

Det är så att jag har blivit framtagen som finalist i en Månadens-blogg tävling! Det är min första och skulle vara grymt roligt att vinna! Så om du tycker om min blogg skulle det vara trevligt om du röstar på mig :D



http://elintoreborg.blogg.se/2009/october/finalisterna.html#comment



Jag är blogg nr 1 ! :) Ha det bäst!

2009-10-13 @ 19:54:10
URL: http://fillanhansson.blogg.se/
Postat av: moa

Fin blogg! Kolla gärna min:P

2009-10-13 @ 20:36:20
URL: http://moamonkey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt (:

Mvh www.ampel.blogg.se

2009-10-14 @ 03:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0