DAGEN

började med att skjutsa micke som vanligt, åkte direkt ner på stan med jesper och dojis. jag hittade faktiskt en klänning som jag ska ha på söndag, det är lite guld firande efter matchen. jag är riktigt nöjd, den är lite lång bara men ska sy av den en bit. den är från zara! svart med spets. hittade en jacka också! först hittade jag en på bikbok, en blå. jätte fin men den fanns inte i min storlek. gick in på carlings och hittade en liknande i svart så jag köpte den. skönt nu när det är riktigt kallt.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Kult, legger du ut bilder av jakken du kjøpte ? :-D

2009-10-01 @ 23:09:46
URL: http://aLindsetmo.blogg.no
Postat av: Anonym

Fan vad du måste tjäna pengar som du handlar!!!!!!!!!

2009-10-02 @ 17:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0