BÄSTA DAGEN PÅ VÄLDIGT LÄNGE

det har vart en sååå bra dag. önskar att den inte hade tagit slut. jag är så jäkla kär så det finns inte. vi gick runt i stockholm och kollade affärer någon timme. köpte en tröja på weekday och två skålar till geisha. efter att affärerna stängt gick vi och åt thai mat. sen gick vi till ett mysigt fik där de hade en jukebox som faktiskt funkade. vi gick och köpte min tågbiljett efter fikat och innan vi gick på bio. vi såg beck filmen, rätt dålig enligt mig. rekommenderas ej. jag hatar när svenskar ska prata engelska i filmer, låter så extremt töntigt. vissa gör det bra, men väldigt få. direkt efter filmen tog jag tåget hem. jag har haft bästa dagen på länge med min boyfriend. jag älskar att känna så här. finns inget bättre. lyckorus.


Kommentarer
Postat av: anna

värsta skoj! :) kan du möjligtvis höra av dig till henne? jag har inte lagt in alla nummer i min nya mobil nämligen. Hoppas du hinner se detta! ska se om jag kan hitta hennes nummer på eniro så kanske jag kan höra av mig till henne. wiiiie ses sen :D

2009-10-12 @ 09:03:26
URL: http://anname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0