VAD ÄR MIN TALANG?

jag och min syster pratade om vad vi är bra på idag, mina två bröder är bra på något. den ena tatuerar och den andra syr jeans. vi har liksom ingenting vi är riktigt bra på. tråkigt nog. fast vi har nog bara inte hittat de än. men jag funderar på det nästan varje dag. vad jag ska bli riktigt bra på, för jag vill vara bra på något! och när ska jag bli de.. kommer det komma av sig självt, eller måste jag verkligen fundera ut något. detta är ett jobbigt problem måste jag säga. jag vill så gärna vara riktigt bra på något.

ni får gärna ge mig tips på vad min blivande talang ska vara, haha. (patetisk eller?)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Du er god til å blogge da :)

2009-11-14 @ 21:02:16
URL: http://aLindsetmo.blogg.no
Postat av: storebror

tycker man om det man gör och gör det mycket så leder det per automatik till att man blir bra........... sen bättre......... sen kanske rentav bäst! vem vet?



Så ta det DU gillar och KÖR!!!!!!!!!!! :)



mvh storebror

2009-11-15 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0