TORSDAG

precis kommit hem efter att skjutsat micke, handlat lite och vart ut med geisha. sitter i soffan och äter en bar och dricker juice. har en del att göra idag. vi åker i morgon bitti. så jag måste packa, städa bilen, lämna tillbaka bilen, gå till apoteket och köpa medicin. jag har svårt med packningen.. vilka skor man ska ta med sig är mitt största problem. det är ju skor för en månad.. äh det löser sig. jag tror jag ska vila lite innan jag sätter igång med packningen. måste göra en packningslista.

Kommentarer
Postat av: hanne

Hei !

fin blogg : )



jeg lurte på om du ville besøke bloggen min også , å spørre om noe til min spørsmålsrunde på bloggen ?

www.hannere.blogg.no



2009-11-26 @ 17:54:21
URL: http://hannere.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0