ONSDAG

jag började åka strax innan ett. tankade, sen åkte jag mot sundsvall. jag kom på att hummelsta är på vägen, så jag stannade och köpte godis. det va inte så gott som jag förväntat mig. fast det gjorde inte så mycket. sen fortsatte jag åka, åka och åka. en kisspaus fick det bli. strax innan klockan sex var jag framme vid hotellet. checkade in, gav geisha mat, ut och kissa. sen åkte jag mot birsta city för att äta och gå in på monki. hittade en t-shirt, 50%. ni får se någon annan dag. när jag såg den tänkte jag, korta shorts och en middag/kväll på bali. hehe. åh vad jag längtar!!

matchen då. jag har ingen kommentar. jag hade velat säga att micke va bäst och jätte duktig. men jag fick knappt se någonting. uppkopplingen va så jäkla seg så den buffrade nästan hela tiden. så jäkla tråkigt. men det kommer fler matcher! men ja, det blev inte den mysiga kvällen som jag förväntade mig. haha. nu längtar jag mest efter hotell frukosten. sen vill jag bara vara hemma och kramas med min pojkvän. men jag måste köra ca 5-6 timmar först. men en mat paus blir det i alla fall. jag ska åka tidigt, så jag slipper åka i mörker. frukosten är till 9.30 så vid 10 ska jag nog komma iväg.

Kommentarer
Postat av: ub & Alva

Grattis på Elisabet-dagen. alva saknar redan geisha för papi fick också åka hem igår.

2009-11-19 @ 08:10:06
Postat av: Jannike

Buhuuu :( Sämsthotell! Har du pratat något med din karl, blev han skadad? Tyckte att han linkade av planen jag..

2009-11-19 @ 13:08:41
URL: http://jannikesvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0