FREDAGSMYS(?)

sitter just nu och äter en bar. gott är det. har sovit en stund efter att ha skjutsat micke och vart ut med geisha. jag sov i soffan med en blöt geisha på mig. hon är mysig. micke har en heldag med laget idag. så får se vad jag ska hitta på. dom ska iväg och spela hockey så ska dit en stund i alla fall. sen blir det nog ikea. ska handla två kuddar för jag fick två kuddfodral av min syster. sen kanske jag hittar något annat kul. några ljus ska jag köpa också. önskar att det fanns en country butik här! men vad jag vet finns det inte.

senare idag ska jag äta carbo från ciao bella. och kolla idol såklart. det blir mitt fredagsmys. inte alls lika mys utan micke. men geisha får duga som sällskap ikväll. haha. nu måste hon ut och kissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0