BLOGGTORKA

jag måste ursäkta min bloggtorka(?), nej det måste jag inte. men jag tänkte göra det i alla fall. för att jag tänkte vara lite snäll och positiv i mitt negativa jag. min mage vill inte som jag vill, den vill att jag ska ha ont. så det har jag, det tackar vi för. men jag tänkte i alla fall uppdatera er om vad jag har gjort de senaste dagarna, så här kommer en kortis..

onsdag: bil ca 9 timmar från trondheim till umeå
torsdag: lite shopping på monki, lunch med mickes 2 vänner, middag hos mickes mormor sen lite häng hos mickes kompis. (micke, micke, micke)
fredag: micke klipptes och jag köpte skor, sen lunch hos mickes farmor, sen blev det fest och utgång.
lördag: fika hos mickes kompis med familj, sen svängde vi förbi en korpen match i innebandy. kvällen tillbringade jag i sängen i fosterställning. min mage älskar mig.
söndag: bil ca 7 timmar från umeå till västerås. kom hem och min syster med familj var hos oss. ellen blev glad, jag blev glad. hon är sötaste ungen i världen ibland.

nu ska jag göra något.. sova kanske? ja, för jag orkar inte med mig själv. eller kanske bara drömma mig bort i någon serie, kolla ikapp desperate så jag kan se de på tv i morgon. vi hörs när jag är mer positiv. (som om jag någonsin är positiv?) (många inom parantes i detta inlägg)

jo btw, jag tänkte gå ner nått kilo eller så, så jag kör på soppa. eftersom jag själv ser mig själv större nu än innan jag började träna. kan det stämma..? soppa frukost, lunch och middag. min träning kom jag av mig med när jag kom hem till västerås. illa josse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0