lantligt

nu har jag och min storasyster vart lite överallt på loppis och secondhand och små affärer med lantliga saker. ska på en sista i morgon innan jag åker. finns så mycket fint och roligt. köpte en träbricka idag, med handtag som vi ska ha på vardagsrumsbordet. har målat de vitt och ska slipa de senare. köpte 2 trähjärtan också, som ska hängas någonstans. har börjat slipa på skåpet, är nog klar. får se om jag slipar lite mer sen. men de blev väldigt bra iaf. jag ska köpa mig en sticksåg och massa färg och trä. det ska jag sysselsätta mig med i norge. skoj!

nu ska jag snart träffa palle. vi ska förbi träningen en sväng. kanske kollar lite på den. nu ska jag åka! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0