min söndag



dagen då.. vi vaknade vid 10, av klockan. dödstrött va jag som vanligt. fortsatte så hela dagen. vi tänkte åka och sola, men struntade i de och åkte till pizza hut och åt. kollade runt lite på hälla också. sen hem och packade så skjutsade jag micke till flygbussen efter fyra. jag åkte till solstudion direkt efter vi sagt hejdå och solade. köpte kräm också, så nu svider de lite i ansiktet. men det är bara skönt. efter det blev det bara tv och dator hela kvällen. nu ska jag snart gå ut på rummet, men jag vill egentligen inte. känns sådär att vara ensam. jag känner verkligen inte för att sova ensam just nu. men på torsdag natt åker jag till micke igen. jag gillar den tryggheten. i morgon tänkte jag åka till country house och kolla. se om de finns något billigt fint att köpa. sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0