mera vitt

jag ställde klockan på 10, men kunde verkligen inte vakna. gick upp kvart i 12. johanna kom hit efter 12, sen åkte vi till country house och kollade. köpte 2 små saker, ett vitt trä hjärta och en träbit med towel på som man hänger vid handdukarna. ville ha små vita bokstäver i trä, men det fanns inte alla som jag ville ha tyvärr. men på onsdag ska vi till en annan som har liknande saker, så hoppas på att det finns där. kom nyss hem från ikea. åkte dit med mamma. köpte inget där, men hittade lite som ska köpas senare. efter ikea svängde vi in på brödet, hittade en skål och ett skåp. vet inte hur jag ska göra med skåpet, men det va väldigt fint. fick lite små saker av johanna också. målade nyss en ljusstake, trähjärta. som jag fick av mamma, vitt blir det. i morgon ska jag nog till myrorna en sväng och se vad dom har att erbjuda. känner mig väldigt kreativ för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0