loving life



kollar oth, sen gossip. min man åkte för nån timme sen. världens bästa man faktiskt. det har vart en jätte bra helg. ja, jag gillar livet just nu. igår blev det lunch på stan, köpte mig ett par ljusa jeans shorts från gina. hämtade upp palle, skjutsade hem henne innan vi skulle på fotboll. vi hälsade på johanna ellen och simon en stund medan paulina va hemma och duschade. sen kollade vi på fotboll, man blev rätt sugen på att spela. men det funkar inte just nu. jag prioriterar nog annat. fotbollen finns alltid kvar. vart man än hamnar. på kvällen blev det robinson hos kalle. en tidig kväll, blev alldeles för lite sömn fredag natt. en bra helg med vänner och pojkvän. önskar de kunde vara såhär oftare. men man uppskattar det extremt eftersom de händer så sällan.

Kommentarer
Postat av: Anna

One Tree Hill er bra :)

2009-09-21 @ 14:53:42
URL: http://www.annafaa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0