det är okej att vara lite crazy!

jag har fortfarande ett enormt sug efter något nytt. därför kan jag inte släppa mitt sug efter en piercing. septum speciellt. visst, inget jag tänker ha hela livet, men jag vill så gärna prova och se om jag gillar det. för jag har alltid velat ha, men pengarna är mitt största problem. ska med evelina när jag kommer hem, tisdag eller onsdag. hon ska pierca tungan. jag skulle gärna göra en samtidigt! men ca 600 kostar det. och jag vet inte om det är något jag kan lägga på de. men jag har funderat över det här med att ständigt vilja göra något nytt. är det för att man inte är nöjd med sig själv? som min man sa, alla tänker så, alla vill ha något nytt. men det är inte alla som gör det. men jag är så, vill jag göra något nytt så gör jag de oftast. lite crazy som sagt.. jag menar jag gjorde 7 tatueringar på knappt ett år. men jag älskar mina tatueringar. jag vill ha fler egentligen, men det får vänta. jag hatar känslan av att känna sig vanlig. det gör jag nu.. jag gillar det inte.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, jag trodde att jag hade ändrat den men min dator laggar väl :P som vanligt.

Men du det är klart att jag hämtar dig.. Säg bara till när och vart jag ska komma.

kram <3

2009-05-28 @ 15:35:23
URL: http://http:/eveluskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0