snart smäller det!

nu är bilen packad med alla saker, i morgon bitti åker vi från västerås mot trondheim. läskigt men väldigt kul. ska bli spännande att vara sambo, hihi. åh. i morgon ska jag fixa och dona i lägenheten, längtar. men längtar mest efter att få pussas på torsdag natt. och bilen då.. på torsdag. haha. kanske blir en trip till ikea och inviger den. inte fel. jag ser fram emot mycket nu. jag älskar det här. dessutom har jag något underbart att komma hem till sen, mina vänner och familj. det känns bra! nu ska jag försöka sova lite. jag kör första biten i morgon. evelina sover här också. vi va och köpte godis till i morgon. haha jag köpte för 96 kr!!! herregud. men det är okej. för det är dyrt i norge. nu ska jag sova lite, försöka. vi hörs nog i bilen på väg till mitt nya hem. annars hörs vi när jag är framme. jag och pappa ska hem släppa av alla saker, sen gå och äta på solsidan. det är så mysigt där! hoppas på bra väder. nuuu ska jag sova. haha, natti.

Kommentarer
Postat av: Evelina

<3

2009-07-01 @ 12:37:42
URL: http://eveluskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0