......


sjukt vad kläder man har som man inte använder.. som man knappt vet om att man har. som man glömt bort. det är svårt att veta vad man ska spara och slänga. känns som man bara sparar allt. fast man kanske inte ens vill använda de igen. kanske lika bra att kasta de om man inte använt de på så länge? man köper ju ändå nya kläder hela tiden. om man har råd dvs. vilket jag snart ska ha. haha. jag måste nog kasta mer än vad jag har gjort än så länge. det är så sjukt mycket blandade känslor när det händer en sån här stor sak. flytta hemifrån första gången. ca 10 timmar bort dessutom. så mycket man missar hemma, så mycket som ändras som man alltid haft. men ändå något nytt och som jag inte vill vara utan. jag kommer inte finnas där till exempel, när ellen och lillkillen växer upp.. fast man kan ju inte tänka på allt sånt egentligen. jag måste skaffa mig ett eget liv och familj. nångång. men ja, västerås finns alltid kvar. och jag kommer säkert komma hem så fort jag får chansen. nu ska jag fortsätta tänka och kanske rensa lite till. skriver nog av mig lite till snart. har mycket i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0