tjugo år i morgon, firas i sundsvall

stoppade precis i mig tacopaj från igår, puh. nu är jag mätt! micke har match i kväll, det gillas. tycker om att sitta där på läktaren. men innan jag åker dit ska jag klippa geisha lite tänkte jag, så hon är fin till våran lilla semester. det kommer bli så mysigt, geishas första gång på hotell. undra hur dom rummen ser ut.. om det är vanliga rum bara, och jag hoppas vi får dubbelsäng! annars blir jag besviken. då blir de trångt i en säng. med alla oss tre. ska även hinna förbi en liten antik affär och se om jag hittar några roliga saker. jag älskar att ha bil, jätte stor skillnad från när vi inte hade. då satt vi i princip inne hela dagarna. i morgon drar vi, vi har packat idag. geisha blir ledsen varje gång man tar fram resväskan, extra gosig. hon är sötast. vi köpte en gps häromdagen, den sa att det tar ca 7 timmar till sundsvall. men det stämmer inte, för den sa 12-13 timmar till västerås och det tog bara 10 timmar. så vi får se, vi siktar på att vara framme senast 14. sen ska vi på stan och shoppa lite, senare på kvällen ska vi ut och äta och dricka vin. 20 år, så jag ska på systemet på dagen! att jag ska. haha. nu rinner tiden iväg, måste börja göra allt jag ska göra innan matchen. åh, jag bara längtar till i morgon när jag fyller år. känner mig som ett litet barn. men det är okej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hem med geisha

2009-07-16 @ 17:33:38
Postat av: josefin

haha säger vem? geisha trivs här

2009-07-16 @ 18:01:52
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0