palle kommer till trondheim i morgon!


nu är paulina på tåget på väg hit. jag längtar till i morgon klockan fem i tolv. då hämtar jag upp henne på stationen. vi har hunnit med allt vi skulle göra idag, nästan. har till och med vart till banken och fixat bankkort. köpte mig en tröja på stan, mysig. den på bilden. endast 149 kr på gina tricot. jag är helt slut nu, har vart en jobbig dag. har mer att göra, hela garderoben kvar. alla kläder ligger på golvet bakom sängen i sovrummet. det får fixas i morgon efter jag skjutsat micke till träning och innan jag hämtar palle.

resten av tatueringarna kommer nån dag snart, när jag har tid (ork) att ta kort på dom. och ja, jag kan skriva lite om dom, i vilken ordning jag gjorde dom och om det finns en mening. håll ut, höhö.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja nu är hon iaf på tåget, såg till att hon hamnade på rätt vagn, haha.. hoppas hon hittar, nejdå de är bra att hon lär sig åka tåg :P ha ett par toppen dagar, vi ska sova nu, imorgon väntar halmstad..



puss å kram på er :)

2009-07-29 @ 00:01:00
Postat av: josefin

haha vilken tur! hoppas hon kommer på rätt i storlien också. jaa det ska vi ha, och ha så kul i halmstad! :) pusss

2009-07-29 @ 09:22:16
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0