jag ogillar att vara ensam, nästan hatar.. jo, jag hatar de.

jag saknar alla som man kan sakna nu. micke är borta, mina vänner är hemma, min familj är hemma. men snart kommer paulina hit. äntligen. det har vart en dålig dag. jag hatar att köra bil i norge. jag blir tokig på att högerfilen är endast taxi och buss fil. det är backar överallt, enkelriktat överallt och högerregeln överallt.. låter som en dröm va? njaa, såna här dagar är de inte de. jag vill bo i ett land där det är enklare att köra bil, enklare att sysselsätta sig, enklare att sola, enklare att glömma vissa saker. bara vara glad och kärleksfull.

har precis satt på geisha frontline, för loppor. hoppas att de försvinner nu. hennes matklocka har ringt. hon väntar på mig. så det är bäst att jag rör på mig. vi hörs garanterat senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0