jag är duktig

för jag har kommit igång och städa! det är faktiskt så jäkla skönt när man ser att det blir rent. jag tycker verkligen inte om när de är stökigt, men jag har sällan orken till att städa. men nu har de sett ut såhär allt för länge. ska snart ge geisha mat och gå ut med henne. sen ska jag iväg och sola solarium, även fast det är sol idag. jag har knappt vart ute för det kändes kallt. men 25 grader är inte kallt.. solariumen här är lite läskiga. dom går ner hela vägen, så man ligger i en rund grej, sen så är rummen så trånga att man väggarna är precis i kanten, så man kan inte ta sig ut. jag får för mig att dom ska fastna, så jag ligger och lyfter titt som tätt. men tur är ju att det finns en panik knapp... innan solningen ska jag in på affären, måste ha mynt. så tänkte jag nog köpa något gott också, ha lite godis i godisskålen i de nystädade vardagsrummet vore ju inte fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0