ed hardy


ska snart på stan! hoppas på att få med mig något kul hem. micke är inte med i truppen idag så vi ska se matchen tillsammans ikväll. mysigt. igår bokade vi hotell i sundsvall. 17-20. så det blir tre nätter på hotell, geisha får också följa med. kommer bli en väldigt bra helg. vi tar vår röda bil dit, hihi. synd bara att jag måste köra hela vägen. jag längtar. vi mös med ed hardy rosé igår, cool flaska och jätte gott vin. kände att det passade mig bra, både faskan och innehållet. jag känner mig väldigt lycklig just nu, till skillnad från igår. haha. det växlar fort. jag måste bättra mig med kameran känner jag. jag vill ha en ny, system. då skulle jag fota hela tiden. det ska jag skaffa mig någon gång. så min syster får tillbaka sin. jag äger ju faktiskt ingen. tragiskt.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan!

Va spännande att du nu mera bor i Norge :-) Riktigt kul för dig att det går så bra med kärleken och allt. Ville bara meddela att jag nu har 1195 på Tepz. Jag är så beroende, och speciellt när det är skitväder som idag. Det är ingen annan i min omgivning som förstår sig på det där spelet och tycker jag är en nörd som kör det hela tiden, men du gör ju det, så därför jag ville meddela min lycka just nu. Hahahaha! Helt cp, som man är :-)Men men, nu vet du :-P

Lycka till med allt nu Josse! Ha de så bra och jag följer din blogg dagligen!

Kraam

2009-07-10 @ 10:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0