brownie

ligger i soffan och är tröööött. skjutsade micke till halv nio sen ut med geisha direkt. ska shoppa gps idag, så vi hittar till sundsvall. sen vill jag ha något nytt att ha på mig på fredag när jag fyller. det kommer bli en jätte jätte bra helg. senare idag ska vi nog sola också, skönt. få färg ska vi. eller jag behöver, micke är brunare än mig. men så kommer det väl alltid vara, bara gilla läget.

i augusti kanske min syster kommer hit, hoppas!!! simon kanske får jobba här i trondheim, så då kommer hela familjen hit och stannar i 2 veckor. tänk vad bra, paulina slutet/början på augusti, dom i augusti, evelina i slutet på augusti. haha, jag och micke blir inte ensamma länge den månaden i så fall. men det gör inget alls. nu håller vi tummarna på att alla kan komma. vore tråkigt om ingen kom till slut...

nu ska jag hitta något att ha på mig och äta lite frukost. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0